Így látja egy 5 éves a világmárkákat

Egy Cincinnatiben élő dizájner, Adam Ladd 5 éves lányát arra kérte, véleményezzen néhány széles körben ismert logót. Egyes márkajelzések már egészen kis korban beleégnek az agyba, a kislány ezekhez nem is fűz túl sokat, csak gyorsan rávágja a Starbucks szirénjére, hogy kávé, az ezüstös almára, hogy Apple Store. A McDonald's sárga M-jéről máris a sültkrumplira asszociál, a General Electricet pedig azért ismeri fel, mert a nagyapja ott dolgozik. A kevésbé ismert vagy ismeretlen logókhoz fűzött megjegyzések kifejezetten viccesek, a kislány például az NBC páváját egy nagyon színes pulykának, a republikánusok jelképét parádézó elefántnak, az olimpiai karikákat pedig babajátéknak látja.

Íme az egyik legaranyosabb vírusvideó:

0 Tovább

Gyerekszobagiccsek ihlette művészet

Beth Katleman Brooklynban élő szobrászművész híres a rokokót imitáló figuráiról. Legutóbb egy porcelánfigurákkal megbolondított, öt méter hosszú háromdimenziós tapétát mutatott be, melyet a gyerekeknek szóló giccses tündérmesék is inspirálták. A leírás szerint ezzel a művével Katleman ironikusan utal a kortárs értékekre.

0 Tovább

A tenger szerelmeseinek gyerekszobájába

Zsebkendőtartó bálna - cuki kiegészítő, nem csak gyerekszobába.

0 Tovább

Mosolygó villanykapcsolók

Egy remek ötlet, hogy hogyan lehet feldobni egyszerűen, mindössze pár matricával a gyerekszobát! (Henrietta Swift/YCN)





0 Tovább

gyerekszemle

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek