Help Sales ÁSZF

Így látja egy 5 éves a világmárkákat

Egy Cincinnatiben élő dizájner, Adam Ladd 5 éves lányát arra kérte, véleményezzen néhány széles körben ismert logót. Egyes márkajelzések már egészen kis korban beleégnek az agyba, a kislány ezekhez nem is fűz túl sokat, csak gyorsan rávágja a Starbucks szirénjére, hogy kávé, az ezüstös almára, hogy Apple Store. A McDonald's sárga M-jéről máris a sültkrumplira asszociál, a General Electricet pedig azért ismeri fel, mert a nagyapja ott dolgozik. A kevésbé ismert vagy ismeretlen logókhoz fűzött megjegyzések kifejezetten viccesek, a kislány például az NBC páváját egy nagyon színes pulykának, a republikánusok jelképét parádézó elefántnak, az olimpiai karikákat pedig babajátéknak látja.

Íme az egyik legaranyosabb vírusvideó:

0 Tovább

Furcsa gyerekfotók: művészi vagy bizarr?

A 2009 elején alapított New York-i gyerekdivatmárka, az Opus szokatlan ruháihoz még furcsább reklámfotókat készít. A tervezők, Scarlett Boulting és Ryan Waller felnőttes gyerekkollekcióiból mutatunk most egy kis ízelítőt. Te megvásárolnád azt a terméket, amit ezekkel hirdetnek?

Néhány kép a 2011 tavaszi katalógusból:

0 Tovább

gyerekszemle

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek