A gyerekek hatékonyabb eléréséhez az online marketing egyik legújabb stratégiáját próbálgatja a McDonald's a McWorld honlappal. A cél, hogy a látogatóknak a kellemes időtöltésről egy idő után magától értetődően az adott márka jusson az eszükbe. A gyerekek játszanak és barátokat szereznek a "brand" segítségével, az online közösségépítés és a szórakozás hatására a való életben is beszélgetnek barátaikkal a "brandről", így az adott márka teljesen átszövi a mindennapjaikat.
A McWorld esetében első látásra szinte csak az elnevezésben fedezhető fel az online játszótér mögött csendben meghúzódó McDonald's. A színes, gazdagon illusztrált játékok egy-egy kisebb részlete utal csak az étteremláncra - például a főoldal sarkában a növények közé elrejtett logó, vagy a játékok betöltését jelző jellegzetes Happy Meal-doboz. A játékkal töltött idő alatt tehát az oldal viszonylag diszkréten adagolja a felhasználónak magát a márkát.
Utolsó kommentek