Elterjedése óta a televízió lett a játékmarketing egyik legfontosabb médiuma: a játékreklámokat az 1950-es, '60-as években kezdték sugározni. Válogatásunkban összeszedtünk néhányat az első játékreklámokból.

A világ első játékot népszerűsítő tévéreklámja a Hasbro 1952-ben piacra dobott slágertermékéről, Mr. Potato Headről készült.

Az elsők között reklámozta magát a tévében a LEGO is.

Az első Barbie-reklám is az '50-es években került képernyőre.

Két évvel később, 1961-ben pedig megjelent az első tévéreklám Barbie-val és Kennel.

1962-ben kezdték adni a Slinky-reklámokat, melyek külön érdekessége, hogy a hozzájuk írt zeneszöveg lett a hirdetéstörténet leghosszabb ideig használt reklámdala.

Férfi lélekjelenlét és édes kiscica: már az American Flyer is ezzel győzte meg vásárlóit.

És végül két korai klasszikus azoknak, akik szerint régen csak békés játékok léteztek.

A Mattel híres Tommy Burst játékfegyvere:

És a Deluxe Reading Johnny Seven OMA-ja, mely - részben az intenzív tévékampány hatására -1964 legnagyobb számban értékesített fiújátéka volt.